Ίσως βγει live στον qik.com λογαριασμό μου.
Νίκος Δρανδάκης - Tue, Apr 15, 2008
[...] Όπως είπε και ο Νίκος (ο οποίος είναι ένας από τους προσκεκλημένους) είναι ασαφές ποια ακριβώς είναι η ατζέντα της συνάντησης, όπως είναι άγνωστο στους προσκεκλημένους ποιοι άλλοι έχουν προσκληθεί (έχουν δημοσιοποιήσει ότι είναι προσκεκλημένοι ο Νίκος και ο Ανδρέας απ’ότι έχω δει). [...]
[...] από τον Νίκο, που έκανε και δύο σχετικά video-posts στο nylon.gr, και τη magica, που δεν θα έρθει λόγω απόστασης [απόλυτα [...]
April 15th, 2008 at 2:59 pm
Περιμένω τη live μετάδοση της συνομιλίας. Εξαιρετική ανακοίνωση. Και η μουσική επίσης, δημιουργεί σασπένς
CU
April 15th, 2008 at 3:06 pm
@betty ναι, χαίρομαι που φάνηκε ο σκοπός της μουσικής
April 15th, 2008 at 5:11 pm
Δικαιώμά τους να κάνουν προσκλήσεις Nίκο, δικαίωμά σου να πας, αλλά δικαιωμά μας και εμάς να τη κρίνουμε. Αν οι πολιτικοί διάθεση να μας “συναντήσουν” θα το έκαναν μέσα από το ίδιο το μέσο, το μπλογκ. Όμως αυτό τους αφήνει εκτεθειμένους σε αυτό που δεν επιθυμούν πραγματικά – συζήτηση και κριτική.
Tι είναι αυτό που η κυρία Nτόρα θέλει να πει εκεί στη συνάντηση που δεν μπορεί να το πει μέσα από ένα μπλογκ; Αυτό θα σήμαινε να το φέρουμε στα “δικά μας μέτρα” όπως λες. Όταν πας σε έναν τέτοιο χώρο σε φέρνει αυτή στα δικά της μέτρα, καθώς η επιδίωξή της δεν είναι να ακούσει, αλλά να φανεί ότι ακούει. Έτσι θα γίνεις εσύ και οι υπόλοιποι μέρος μίας ωραίας φωτογραφίας σε ένα προεκλογικό φυλλάδιο, στις εφημερίδες που θα προσπαθήσει να προωθήσει το τάχα προοδευτικό προφίλ της, και ίσως και σε μερικά ωραία πλάνα στη EΡT.
H κυρία Nτόρα δεν έχει το χρόνο – λογικό αν το καλοσκεφτείς – και ούτε τη διάθεση να συνδιαλλαγεί με πολίτες. Kαι από εκεί προκύπτει και η υποκρισία. Όμως ξέρει ότι αυτός ο χώρος είναι εκτός ελέγχου, και από ότι έχουν δείξει οι μετρήσεις που τις γνωρίζει και η ίδια είναι μακριά και από τον πολιτικό της χώρο. Eξ’ ου και θέλει να προσπαθήσει να τον προσεταιριστεί. Πριν από λίγες ημέρες στο ΣKΑI στην εκπομπή του Bασίλη Kουφόπουλου συζητήθηκε ο σχεδιασμός της Nέας Δημοκρατίας για την δημιουργία γαλάζιων μπλογκερς.
Αυτά για το περίγραμμα αυτής της φάσης.
Πολύ φιλικά αυτά όλα. Eίμαι περίεργος να δω ποιες είναι οι εκτιμήσεις σου μετά τη συνάντηση.
April 15th, 2008 at 5:13 pm
Δηλαδή, κατά τη γνώμη σου, όλοι οι μπλόγκερς που προσκλήθηκαν στη συνάντηση αυτή θα έπρεπε να πουν ένα ηχηρό όχι? Η παρέμβαση των πολιτών στην πολιτική θα είχε αποκτήσει μεγαλύτερη ουσία σε αυτή την περίπτωση?
April 15th, 2008 at 5:22 pm
@ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ σέβομαι την άποψή σου, αλλά είναι πολύ μακρυά από το πως προσεγγίζω εγώ τα πράγματα. Ο καθένας μας είναι διαφορετικός, και αν εγώ μπω σε ένα “κάδρο”, θα αφορά μόνο εμένα και όχι εσένα, ή το “κίνημα” των μπλογκερς.
Ούτε εσύ όμως, ούτε κανείς άλλος αντέδρασε με τέτοιο τρόπο όταν πήγα στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Για μένα αυτό είναι άδικο. Αν θέλεις να είναι οι μπλογκερς μακρυα από τους πολιτικούς γενικά, είναι μια άποψη που την ακούω. Αν πεις να μείνουν μακρυά από συγκεκριμένους πολιτικούς, συγνώμη αλλά δεν είναι αυτό το μπλογκινγκ που θέλω.
ΕΓΩ θα επιλέξω με ποιούς θα συνομιλήσω, και κανείς άλλος
April 15th, 2008 at 6:48 pm
Γειά κι από εμένα. Ένα μικρό σχολιάκι για την πρωτοβουλία. Η κα Μπακογιάννη, ή όποιος οργανώνει αυτή τη συνάντηση, δεν έκανε πρόσκληση στους bloggers γενικά, αλλά σε μια σειρά από bloggers όπως λες και στο video. Άρα δε θέλει να συνδιαλλαγεί με τους bloggers (άλλο που εγώ επιμένω πως δεν υπάρχει “κοινωνική ομάδα bloggers” απλά άνθρωποι που τυγχάνουν να έχουν ένα blog για διαφορετικό λόγο), αλλά με συγκεκριμένα άτομα που εκτός των άλλων τυγχάνουν και bloggers στα οποία απευθύνεται και η πρόσκληση. Εκτός αν υπάρχει ανοιχτή πρόσκληση κάπου, την οποία δεν έχω δει, οπότε και το σχόλιο μου είναι άκυρο! Απλά κάνω την παρατήρηση!
Θα περιμένω την ανταπόκριση, με εικόνα ή όχι.
April 15th, 2008 at 6:50 pm
ΥΓ. Μ’ αρέσει η ιδέα του vidcasting στο blog σου!
April 15th, 2008 at 7:46 pm
@Γκρινιάρης, δεν συμφωνούμε απόλυτα στο πρώτο σχόλιό σου, αλλά συμφωνώ εντελώς στο δεύτερο
Η διαφωνία μου στο πρώτο έγκειται στο ότι δεν βλέπω την αναγκαιότητα (περαν του ότι είναι τεχνικά δύσκολο) να απευθύνει κάποιος “ανοιχτή πρόσκληση” στους μπλογκερς. Πρέπει να το συνηθίσουμε αυτό. Στο μέλον ο καθένας θα συνομιλεί με τους μπλογκερς που επιλέγει, επειδή απευθυνονται στο κοινό του, επειδή επηρεάζουν την αγορά του, επειδή χίλια δυο.
Έτσι θα γίνοναι τα πράγματα και το βρίσκω εντελώς σωστό.
April 15th, 2008 at 7:57 pm
Σύμφωνοι, αλλά τότε να το παρουσιάζουμε και όπως είναι. Δηλαδή να λέμε πως είναι πρόσκληση για συζήτηση στους συγκεκριμένους bloggers Χ,Υ,Ζ, ή πρόσκληση στους bloggers με την x θεματολογία, ή την y “δημοσιογραφική” μορφή του blog, και όχι πρόσκληση στους bloggers. Εκεί είναι η ένστασή μου, οτι παρουσιάζεις κάτι όπως είναι.
Αν εγώ καλέσω 10-20-100 Αθηναίους της επιλογής μου, δε θα βγω μετά να πω πως έκανα πρόσκληση στους Αθηναίους ή συνομίλησα με τους Αθηναίους! Αλλά οτι συζήτησα σε αυτούς τους Αθηναίους, ή στους Αθηναίους συγκεκριμένου επαγγέλματος. Σωστά;
April 15th, 2008 at 9:36 pm
Ενδιαφέρον. Συμφωνώ με τη θετική σου απάντηση.
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την άποψή της για τη ρύθμιση που συζητούν για τα blogs. Διαφωνεί; γιαυτό καλεί bloggers;
Κι ακόμη υπάρχει κάποιο σχέδιο/σκέψεις εκπαίδευσης για το web προς σχολεία/ τρίτη ηλικία (π.χ. στα ΚΑΠΗ) Αν και μπορεί να το θεωρείς υπερβολικό, θεωρώ ότι το web είναι ιδανικό κι έχει να προσφέρει πολλά στην τρίτη ηλικία!
Τέλος να την ‘τσιγκλίσετε’ να γράψει η ίδια. Ξέρει να χειριστεί τα βασικά; θάχει ενδιαφέρον να μάθουμε αν το πιστεύει μόνο ως ‘μέσο προβολής’ ή ασχολείται -έστω και λίγο- η ίδια (όπως πχ ο Χατζηδάκης).
April 16th, 2008 at 11:10 am
αρνητικα μπορει καποιος να βρει οπουδηποτε, δεν ειναι εκει το θεμα. Με ολα τα στραβα της ειναι μια ωραια κινηση, κατι διαφορετικο, αρκει να καταφερουν τα παιδια να την βγαλουν απο τον ξυλινο και τυποποιημενο πολιτικο της λογο και να γινει μια ενδιαφερουσα κουβεντα με ουσια…
April 16th, 2008 at 12:29 pm
Nίκο καλημέρα.
Kοίτα, ο καθένας κρίνει που πηγαίνει διότι αυτό έχει μία σημασία.
Eίναι σαφές ότι οι προσκλήσεις της Nτόρας είναι επιλεκτικές όπως λέει και ο Γκρινιάρης. Αναμενόμενο, διότι η Nτόρα επιθυμεί κάτι ελεγχόμενο που θα την ωφελήσει.
Αν η Nτόρα ήθελε ανοιχτό διάλογο με τους πολίτες θα έγραφε στα μπλογκς. Ή θα άνοιγε ένα δικό της μπλογκ. Όμως αυτό δε θα ήταν δυνατό γιατί θα την άφηνε ανοικτής στη κριτική.
H εμπειρία μου με τα μπλογκς των πολιτικών και τις πρωτοβουλίες τους είναι ότι είναι αφελείς προσπάθειες προσποίησης για επιθυμία διαλόγου με την κοινωνία. Θεωρούν ότι έτσι θα φανούν και πιο σύγχρονοι και πιο ανοικτοί ενώ στη πραγματικότητα ούτε καταλαβαίνουν το μέσο, ούτε μπορούν να διαχειριστούν την ιδιαιτερότητά του.
Tο αποτέλεσμα είναι τραγικό, όπως η ιστορία με την λογοκρισία του μπλογκ του Eυάγγελου Bενιζέλου. Ή έχουμε φαινόμενα πολιτικών που παρουσιάζουν μία κινητικότητα στα μπλογκς λίγο πριν τις εκλογές, και μετά εξαφανίζονται πάλι.
Αυτό που με ενοχλεί στη Nτόρα λοιπόν είναι η υποκρισία της.
Tάχα θέλει να μιλήσει σε αυτό το παράξενο είδος ανθρώπων που λέγεται “μπλόγκερ”. Mα ο μπλόγκερ είναι ένας πολίτης με υπολογιστή απλώς. Γιατί δε κάνει και ένα “town hall meeting” με πολίτες να μιλήσει επίσης ;
Διότι η πρόθεσή της δεν είναι αυτή. Αυτό δείχνει η ιστορία της.
Kαι αυτή η κυβέρνηση το μόνο που έχει κάνει για τους πολίτες με μπλογκς είναι να προσπαθεί να βρει ένα νομοθετικό πλαίσιο ώστε να τους αφαιρέσει τη δυνατότητα να εκφράζονται ελεύθερα, να μάθει τις ταυτότητές τους, να βάλει επί πλέον νομοθετικά μέτρα που να περιορίζουν την έκφρασή τους.
Θέλω να επαναλάβω Nίκο ότι αφού εσύ κρίνεις ότι για σένα είναι χρήσιμο, καλά κάνεις και πηγαίνεις. Όμως όπως έγραψα σε δύο ήδη κείμενα, εμένα μου είναι σαφείς οι επιδιώξεις της Nτόρας.
Eσύ για ποιο λόγο πιστεύεις ότι κάνει αυτή τη συνάντηση;
Tι νομίζεις ότι επιδιώκει;
Θα χαρώ να διαβάσω την απάντησή σου σε αυτό το ερώτημά μου.
Tα γράφω όλα αυτά πάντα με εκτίμηση για τη ποιότητα του μπλογκ που γράφεις.
April 16th, 2008 at 11:20 pm
Μου έλυσες την πρώτη απορία που μου δημιουργήθηκε. “Όπου σε καλούν πας;”. Αλλά απάντησες ήδη. Χαίρομαι επίσης που δήλωσες ότι δεν θα κάνεις δημοσιογραφική δουλειά γιατί πριν απο κατι μήνες μας έλεγες τα περί δημοσιογραφίας των πολιτών.
April 17th, 2008 at 8:53 am
Αθήναιε, ακριβώς το ίδιο λέω. Δεν κάνω “δηοσιογραφική δουλειά”. Κάνω “δημοσιογραφία των πολιτών”. Καταλαβαίνω το μπέρδεμά σου, αλλά πρέπει να συνηθίσεις την ιδέα ότι είναι διαφορετικές έννοιες.
April 18th, 2008 at 7:23 pm
Α καλά. ΠΑΣΟΚ είστε; Ερωτώ για το ΠΑΣΟΚ είχε ταλέντο να επιχειρεί να κάνει το άσπρο -μαύρο. Δημοσιογραφία είναι κάτι συγκεκριμένοι. Και οι δημοσιογράφοι πολίτες είναι. Ο όρος δημοσιογραφία των πολιτών μου θυμίζει τη διάκριση ανάμεσα σε κληρικούς και λαϊκούς.
April 18th, 2008 at 7:42 pm
Κι εγώ επιμένω. Η δημοσιογραφία ναι, είναι κάτι συγκεκριμένο. Οι δημοσιογράφοι πολίτες είναι επίσης κάτι συγκεκριμένο. Αλλά κάτι άλλο συγκεκριμένο. Το ότι περιέχει έναν ίδιο όρο, δεν σημαίνει ότι είναι το ίιδο πράγμα.
Και όχι, δεν είμαι πασοκ
April 20th, 2008 at 1:28 pm
Θα συμφωνήσω με τον Nikos, επειδή μπορεί να υπάρχουν και δημοσιογράφοι στρατιώτες, δημοσιογράφοι πυροσβέστες, δημοσιογράφοι αστυνομικοί, δημοσιογράφοι δούλοι, κ.τ.λ. εκτός από δημοσιογράφους πολίτες.
Επίσης υπάρχουν δημοσιογράφοι πολίτες που δεν κάνουν δημοσιογραφική δουλειά, όπως υπάρχουν δημοσιογράφοι που δεν είναι πολίτες, και πάλι δεν κάνουν δημοσιογραφική δουλειά. Συνηθίζεται να τους προσφωνούμε “επίτιμους δημοσιογράφους” ή “επίτιμους δημοσιογράφους πολίτες” ή “επίτιμους δημοσιογράφους πυροσβέστες” κ.τ.λ.
Για να το πάω ακόμα παραπέρα, και προς γνώσιν και συμόρφωσιν του Αθήναιου, η χρήση μιας/ενός λέξης/όρου, σε σχέση με τη χρήση της/του ως συνθετικού μιας σύνθετης/του λέξης/όρου, δεν προϋποθέτει την σήμανση της έννοιας της λέξης ή του όρου. Ίδιως όταν χρησιμοποιείται στη διαφήμιση.
Παραδείγματος χάριν:
Γιαούρτι – Ζωντανό γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι κάτι συγκεκριμένο. Το ζωντανό γιαούρτι είναι επίσης κάτι συγκεκριμένο. Αλλά κάτι άλλο συγκεκριμένο. Επειδή περιέχουν οι δύο εκφράσεις τον ίδιο όρο, δε σημαίνει ότι είναι και τα δυο γιαούρτια. (*Εκτός των άλλων, το ζωντανό γιαούρτι δεν το χρησιμοποιείς στο γιαούρτωμα, γιατί είναι ακριβό. Και αν έχεις αρκετά λεφτά για να το πετάς, δεν έχεις πρόβλημα να συναναστρέφεσαι όποιον και ό,τι νά ‘ναι.)**
Αυτά αγαπητέ Αθήναιε, και θα σε παρακαλέσω να συνηθίσεις την ιδέα να μη διαβάζεις στις λέξεις το νόημά τους, παρά κάτι που δεν έχει καμία σχέση με αυτό, και δεν προτίθεται αυτός που χρησιμοποιεί τις λέξεις να σου εξηγήσει λογικά, παρά μέσω κάποιας υπέρβασης.
Γιατί τούδε και στο εξής, θα πρέπει να συνηθίσεις στην ιδέα πως σε περνούν για αδαή.
Αλλά από την άλλη, το επόμενο ποστ έχει ήδη γίνει, και ποιος δίνει σημασία στο τι γράψαμε πριν από αυτό;
*άνοιγμα παρένθεσης, που δεν είναι το ίδιο πράγμα με το να ξεκινώ παρενθετική πρόταση, κι ας χρησιμοποιείται ο ίδιος όρος
**κλείσιμο παρένθεσης, που δεν είναι το ίδιο πράγμα με το να λήγω παρενθετική πρόταση, κι ας χρησιμοποιείται ο ίδιος όρος
March 10th, 2009 at 11:19 pm
ΝΤΌΡΑ
Ντόρα! Κρέατα και λίπη
Ντόρα! Μπούτια και ποποί-
το μυαλό μονάχα λείπει
κι η σεμνότη κι η ντροπή.
Σαν αλόγα περπατάει
με αναίδεια όλο μιλεί
βλακωδώς πάντα γελάει
και το Λόγο προκαλεί.
Δίνει σε Αμερικάνους,
δίνει σ’ Άγγλους, Γερμανούς,
σε Βουλγάρους, Αφρικάνους,
σε Κροναίους, σε Αρειανούς.
Δίνει Κύπρο, δίνει Θράκη,
δίνει αξιοπρέπεια
δίνει και κανα νησάκι
άμα τύχει στην Τουρκιά.
Το πουγκί της μόνο κλείνει
σα να δώσει η ώρα ερθεί,
κτήμα της ό,τι έχει εκείνη-
που ’χει απ’ το λαό παρθεί.
Τότε σ’ όποιον χέρι απλώσει
τόνε γράφει στα παλιά
κι αν κανείς «δώσε μου» αρθρώσει
παριστάνει…τον Σουφλιά!
Και φυλάει τα κλεμμένα
μακριά από ήλιου φως
και να τα ’δει αυγατισμένα
λαχταράει πώς και πώς.
Κι έχει τόση μία βιάση
να γενεί πρωθυπουργίνα
που τον τίτλο ν’ αγοράσει
θα ‘δινε και την Αθήνα.
Όμως έλπιζε Ντορούλα!
Ο λαός-τόση έχει κρίση
που έναν πάλι φαταούλα
και αχρείον θα ψηφίσει.
Γιώργης Χολιαστός
Το τελευταίο άρθρο του Γιώργης Χολιαστός… ΈΡΓΑ ΤΟΥ ΊΔΙΟΥ