Άντε πάλι τα ίδια. Κάποιοι θέλουν νέο blogme?

Νίκος Δρανδάκης - Mon, Jan 14, 2008    

ΔΙΑΦΟΡΑ

Πριν από 2-3 εβδομάδες επικοινώνησε μαζί μου κάποιος ανώνυμος ζητώντας μου να αφαιρέσουμε από το SYNC Blogs ένα συγκεκριμένο μπλογκ επειδή όπως έλεγε προσβάλει άτομα και παραβιάζει προσωπικά δεδομένα.

Για την ώρα δεν θα αναφέρω ποιό είναι το μπλογκ, ούτε ποιό ειναι το ποστ που τους ενόχλησε. Στην αρχή δεν το πήρα αρκετά σοβαρά, και απάντησα ότι με βάση ανώνυμες καταγγελίες δεν μπορούμε κάθε λίγο να αφαιρούμε μπλογκς, ούτε και είναι εύκολο να ελέγχουμε καθημερινά το περιεχόμενο από 30.000 Ελληνικά μπλογκς.

Αργότερα έλαβα mail το οποίο ήταν πλέον επώνυμο, αλλά στην περίπτωση του Internet, πότε ξέρεις για τα πραγματικά στοιχεία ταυτότητας αυτού που επικοινωνείς? Μου δήλωσε ένα γυναικείο όνομα, και με απείλησε με δικαστικές ενέργειες αν δεν αφαιρέσω το συγκεκριμένο ιστολόγιο από τη λίστα του SYNC.GR.

Θα παραθέσω πιο κάτω μόνο ένα μικρό μέρος των απαντήσεων που έλαβα. Οι υπόλοιπες (καθώς και τα ονόματα) είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή δημοσιοποιηθούν εφόσον χρειαστεί.

Εξακολουθώ να μην την θεωρώ σοβαρή περίπτωση. Πρόκειται μάλλον για προσωπική κόντρα που δεν θα την φτάσουν ως εκεί που απειλούν. Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι να ξεκαθαρίσω τη θέση του SYNC σε ό,τι αφορά την παρουσία των Ελληνικών blogs – ιστολογίων στον κατάλογό του.

Θέλουμε όλα τα Ελληνικά blogs να είναι καταγεγραμένα και να εμφανίζονται στο Ελληνικό κοινό με κάθε τρόπο. Δεν πρόκειται ποτέ να αφαιρέσουμε Ελληνικό ιστολόγιο από τον κατάλογό μας, εκτός μόνο αν υπάρξει η αντίστοιχη δκαστική εντολή. Δεν είναι δουλειά των διαχειριστών του SYNC.GR να ελέγχουν, να κρίνουν, και να εγκρίνουν το περιεχόμενο των όσων γράφουν οι Έληνες bloggers – ιστολόγοι.

Ελπίζω ότι δεν θα βρεθεί ποτέ νέος Λιακόπουλος που να πιστέψει ότι μπορεί να εκβιάσει ή να ταλαιπωρήσει ανθρώπους που απλά προσφέρουν κάποια χρήσιμη υπηρεσία για την ενημέφωση του κόσμου. Κι αυτό γιατί, όπως γράφω στο τελευταίο απαντητικό μου μήνυμα στην κυρία που επικοινώνησε μαζί μου

Η υπόθεση blogme.gr μας έχει οπλίσει με αρκετά ισχυρό νομικό οπλοστάσιο, και δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας ταλαιπωρήσει δικαστικά – όπως συνέβη με τον κ. Τσιπρόπουλο του blogme.gr- χωρίς να υποστεί ο ίδιος τις αντίστοιχες νομικές συνέπειες.

Παραθέτω παρακάτω τα πιο πρόσφατα emails που έλαβα από την εν λόγω κυρία.

Εάν θέλετε επώνυμη καταγγελία, ορίστε τα στοιχεία μου, μπορείτε να τα δείτε στο email μου.
Από εκεί και πέρα και επειδή καταντά άκρως εκνευριστικό το να προσπαθεί κανείς να βγάλει άκρη μέσω ενός υπολογιστή, θα κάνω επώνυμη καταγγελία ΚΑΙ στην ΓΑΔΑ στο τμήμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος. Έχουμε να κάνουμε με συκοφαντική δυσφήμιση, προσβολή προσωπικότητας, προσωπικά δεδομένα και διάφορα άλλα αδικήματα. Και έχουμε να κάνουμε και με υπόθαλψη.

Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω, προς δική σας ενημέρωση

Εγκλήματα κατά της ηθικής και της αξιοπρέπειας-Προστασία ανηλίκων-Προστασία από παράνομο και βλαβερό περιεχόμενο

Παράνομο και βλαβερό περιεχόμενο που θίγει την προσωπικότητα και την ηθική των ατόμων αποτελούν η δυσφήμηση μέσω του διαδικτύου και η διάδοση πορνογραφικού υλικού. Ο προσβληθείς στην προσωπικότητα του από κάποιο μήνυμα που διακινείται στο Διαδίκτυο προστατεύεται από τις διατάξεις 361, 362, 366 και 367 του Π.Κ. Δυσχερέστερο είναι το ζήτημα της διάδοσης πορνογραφικού υλικού στο διαδίκτυο ιδιαίτερα σε σχέση με τους ανηλίκους και την προστασία τους από την έκθεση σε αυτό.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν ληφθεί και ισχύουν αρκετά μέτρα για την αντιμετώπισης αυτού του είδους εγκληματικότητας.
1. Η Απόφαση του Συμβουλίου με αριθμό 2000/C 8/06 που περιέχει προτροπές του Συμβουλίου προς τα κράτη μέλη και την Επιτροπή ώστε να ληφθούν μέτρα για την προστασία των ανηλίκων στα οπτικοακουστικά μέσα και στο Ιντερνετ,
2. Η Σύσταση με αριθμό 98/560/ΕΚ όπου αναφέρονται οι συστάσεις του Συμβουλίου στα κράτη μέλη για την προστασία των ανηλίκων και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας στις οπτικοακουστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες πληροφόρησης ,
3. Η Απόφαση του Συμβουλίου με αριθμό 2000/375/ΔΕΥ όπου γίνεται λόγος για τα μέτρα που λαμβάνουν τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ώστε οι χρήστες του διαδικτύου να βοηθήσουν στην ποινική δίωξη της παραγωγής, επεξεργασίας, διανομής και κατοχής πορνογραφικού υλικού με θέμα παιδιά,
4. Η Απόφαση του Συμβουλίου με αριθμό 2001/C 213/0301 όπου υπάρχουν οι προτροπές του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς τα κράτη μέλη για την προστασία των ανηλίκων σε όλα τα οπτικοακουστικά μέσα και για την προστασία των ανηλίκων στο ψηφιακό περιβάλλον και με την συμμετοχή των γονέων,
5. Η Απόφαση του Συμβουλίου με αριθμό 1999/C 362/06 όπου αναφέρεται ότι τα κράτη μεταξύ τους πρέπει να συνεργάζονται ώστε να διευκολύνουν την αποτελεσματική διερεύνηση και δίωξη ποινικών αδικημάτων που αφορούν την παιδική πορνογραφία στο Ίντερνετ,
6. Το Ψήφισμα του Συμβουλίου με αριθμό 2002/C 65/02 για την αξιολόγηση του περιεχομένου των βιντεοπαιχνιδιών και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών
7. Η Απόφαση 276/1999/ΕΚ για την έγκριση, την διάρκεια, τη χρηματοδότηση και τους στόχους προγράμματος για την προώθηση της ασφαλέστερης χρήσης του Ίντερνετ,
8. Η Απόφαση 1151/2003/ΕΚ που τροποποιεί την απόφαση αριθ. 276/1999/ΕΚ και
9. Η Ανακοίνωση της Επιτροπής COM/2002/0152 για τα επακόλουθα μέτρα παρακολούθησης του πολυετούς κοινοτικού προγράμματος δράσης για την προώθηση της ασφαλέστερης χρήσης του Διαδίκυου (Ιντερνετ) μέσω της καταπολέμησης του παράνομου και βλαβερού περιεχομένου στα παγκόσμια δίκτυα

Δείτε ΚΑΙ αυτό,

Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Η συγκέντρωση και επεξεργασία ηλεκτρονικών δεδομένων αντιμετωπίστηκε από πολύ νωρίς ως ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους επέμβασης στην ιδιωτική και προσωπική σφαίρα. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει νομοθεσία που ρυθμίζει τα σχετικά με την επεξεργασίας δεδομένων όπως η Οδηγία 2002/58 σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και την προστασία της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και η Οδηγία 95/46 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού.

Η απάντησή μου

Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Θέλω να σου θυμίσω μια παρόμοια υπόθεση που έγινε πέρσι. Ο γνωστός βιβλιοπώλης Λιακόπουλος έκανε μήνυση στο blogme.gr που ήταν ένας συναθροιστής των μπλογκς – ό,τι είναι δηλαδή και το sync.gr. Το έκανε επειδή δεν μπορούσε να εντοπίσει το μπλογκ το οποίο τον “συκοφαντούσε” κατά τη γνώμη του, και εκανε μήνυση σε όποιον βρήκε εύκαιρο.

Το θέμα πήρε τεράστια δημοσιότητα στα κανάλια κλπ. και δεν έχει κλείσει ακόμη καθώς η δίκη αναβάλεται. Δες εδώ σχετικά:

http://www.blogme.gr/wordpress/home.htm

http://www.develop4democracy.org/petition/

http://vrypan.net/weblog/2006/10/26/2526/

http://vrypan.net/weblog/2007/05/17/2805/

http://vrypan.net/weblog/2007/05/09/2790/

http://giaskepsou.blogspot.com/2006/10/blogs.html

Θα ήθελα λοιπόν να σε παρακαλέσω να μελετήσεις την αντίστοιχη υπόθεση και να πάψεις πλέον να συσχετίζεις το sync.gr με τα δημοσιεύματα οποιουδήποτε άλλου μπλογκ, καθώς εμείς έχουμε ένα μηχανισμό αυτόματης καταγραφής των 30.000 Ελληνικών μπλογκς, και μόνο αυτόν, που δημοσιεύε τίτλους και μικρές περιλήψεις.

Κάτι ανάλογο κάνει και το Google. έχει την υπηρεσία Google blog search όπου κι εκεί ειναι καταχωρημένα τα άρθρα του εν λόγω μπλογκ (αν κάνεις μι αναζήτηση). Το ίδιο ισχύει και με το Technorati ( www.technorati.com) και όλους τους διεθνείς συναθροιστές. θα μπορέσεις να πείσεις όλους αυτούς να ασχοληθούν με ένα μπλογκ που έχουν καταγεγραμένο (χωρίς μάλιστα κάποια δικαστική εντολή) μόνο και μόνο επειδή τους το λες εσύ?

Ελπίζω ότι έχεις κατανοήσει περί τίνος πρόκειται και ότι θα κατευθύνεις τις ενέργειές σου εκεί που πρέπει πραγματικά.

Σε ευχαριστώ

Η εκ νέου απάντησή της

Η αναφερόμενη υπόθεση είναι γνωστή και η σχετική νομοθεσία επίσης.
Το θέμα όμως εδώ έχει διαφορετικές παραμέτρους.

1. Δεν μιλάμε για ένα δημόσιο πρόσωπο, του οποίου οι απόψεις που εκφράζονται από ένα δημόσιο μέσο [τηλεόραση] σχολιάστηκαν. Μιλάμε για δεκάδες άτομα, ιδιώτες, οι οποίοι δεν έχουν εκφράσει απόψεις δημόσια, σε δημόσιο μέσο. Οι μισοί εξ αυτών δεν έχουν ιδέα πώς και γιατί αναφέρονται τα ονόματά τους -ακόμα και οι φωτογραφίες τους- στο εν λόγω ιστολόγιο, μιας και δεν γνωρίζουν καν τον/την συγγραφέα του ιστολογίου, ουδέποτε έδωσαν προσωπικά δεδομένα σε αυτόν/αυτήν και σαφώς ουδέποτε έδωσαν φωτογραφίες τους. Έχουμε συνεπώς τον διαχωρισμό μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού βίου και πιθανόν το αδίκημα της υποκλοπής δεδομένων.
2. Η νομοθεσία είναι σαφής όσον αφορά στην εξύβριση και στη συκοφαντική δυσφήμηση.
3. Το να “πάψει να συσχετίζει” κανείς το sync με τα συκοφαντικά και εξυβριστικά δημοσιεύματα ενός ιστολογίου το οποίο φιλοξενεί, προβάλει και προμοτάρει το ίδιο το sync χωρίς να μπει στον κόπο να ελέγξει το περιεχόμενό του, ή κατόπιν καταγγελιών διαπιστώνει το εξυβριστικό και συκοφαντικό περιεχόμενο και δεν προβαίνει σε καμία απολύτως ενέργεια ούτως ώστε να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα των θιγέντων, είναι μια φράση ανυπόστατη. Ένα μέσο οφείλει κατόπιν καταγγελίας να ερευνήσει το θέμα, να ζητήσει συγγνώμη από τους θιγέντες και τέλος να αποσύρει το συκοφαντικό περιεχόμενο.
4. Το Google εμπίπτει στο Αμερικανικό Δίκαιο. Το sync στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό. Οι νομοθεσίες είναι διαφορετικές.
5. Η δικαστική εντολή, δίδεται κατόπιν καταγγελίας στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η καταγγελία θα γίνει εντός της εβδομάδος. Τώρα, εάν θέλετε δικαστική εντολή, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Ελπίζω να έχετε κατανοήσει τη σοβαρότητα του θέματος.




buzz it!

Γράφτηκε από τον/την blogger:

Νίκος Δρανδάκης - που έχει συνολικά 960 άρθρα στο NYLON.


Επικοινώνησε με τον blogger

65 Σχόλια στο “Άντε πάλι τα ίδια. Κάποιοι θέλουν νέο blogme?”

  1. Rodia Says:

    Γιατι δεν αλλαζεις το .gr/ σε .com/..? Αυτο δεν λεγαμε και για την “υποθεση blogme”..?
    Μεχρι να μορφωθει ο ελληνας διαδικτυακα, θα παρει χρονο…

  2. Nikos Says:

    Άμα μου το βρεις το .com ελεύθερο, σε πληρώνω κιόλας…. :-)

    Εκτός πλάκας πάντως, το θέμα Ροδιά μου δεν είναι να προσπεράσουμε το πρόβλημα με κόλπα.Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να δοθεί μια λύση.

  3. Simos Says:

    Nic τον ιδιοκτήτη του blog τον ειδοποίησες; Όχι ότι είναι δουλειά σου αλλά φιλικά ότι τον κυνηγάνε;

  4. Nikos Says:

    Ναι, Σίμο.

  5. Rodia Says:

    E, ας μην ειναι sync, ας ειναι π.χ. και… sanc !;-)
    (γνωστο κολπο -παλι κολπα!- με τα απορρυπαντικα ΤΡΥΛ και ΤΡΑΛ)

  6. Simos Says:

    μπράβο καλά έκανες!

    κάποτε πρέπει να τελειώσει αυτή η ιστορία.. μια και καλή.

    όπως και πολλές άλλες δλδ που σχετίζονται με το ίντερνετ και είναι ακόμα θολές..

  7. talos Says:

    Δεν ξέρω αν η καταγγέλλουσα έχει δίκιο ως προς τις καταγγελίες της, αλλά είναι μπερδεμένη ως προς τον αποδέκτη τους. Αυτό το “φιλοξενεί, προβάλει και προμοτάρει”, δείχνει ότι δεν κατανοεί το τι είναι το sync και τι είναι aggregator (επίσης την σημασία των λέξεων “φιλοξενώ”, “προβάλλω” και “προμοτάρω”). Θα μάθουν όλοι κάποια στιγμή, πού θα πάει…
    Αυτό το “δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας ταλαιπωρήσει δικαστικά… χωρίς να υποστεί ο ίδιος τις αντίστοιχες νομικές συνέπειες” μου ακούγεται ενθαρρυντικό για την όλη υπόθεση και μπράβο για την στάση σου.

  8. JustAnotherGoneOff Says:

    Να επισημάνω ότι υπάρχουν τα Term of Services των ιστοσελίδων παροχής φιλοξενίας ιστολόγιων (blogger & wordpress.com). Εκεί είναι πολύ σαφείς οι κανόνες που διέπουν την εύρυθμη λειτουργία των μπλογκ και καλύπτουν τη περίπτωση της κυρίας. Αν ο τύπος που τη δυσφημεί έχει μπλογκ σε τέτοια υπηρεσία, μπορούσε να στείλει εκεί μέηλ με την επίκληση των κανόνων λειτουργίας, και γνωρίζω περιπτώσεις όπου κάποια μπλογκς έκλεισαν, κυρίως για ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας αλλά και για συστηματική δυσφήμηση που ασκούσαν.

    Βέβαια, η υπόθεση είναι δίκοπο μαχαίρι (με λυντσαρίσματα, επίκληση λογοκρισίας και άλλες πίπες) κι ελάχιστα θύματα διαμαρτύρονται αλλά είναι άδικο να βαράμε το σαμάρι (Sync). Εξάλλου, το επίμαχο μπλογκ πιθανότατα υπάρχει σε όλους τους άλλους aggregators, γιατί δεν διαμαρτύρεται κι εκεί η κυρία; (εκτός αν έχει συμβεί ήδη).

  9. freeaction Says:

    Η κυρία κανει ενα μεγάλο λάθος.
    ΔΕΝ έχει θεσπιστεί νομοθεσία στην Ελλάδα ,σχετικά με τους aggreegators.
    Για αυτό και η υπόθεση blogme είναι μετεωρη.
    Αν ποτέ γίνει θέσπιση νόμου,αυτή δεν θα μπορει να είναι διαφορετικη απο τoυς Ευρωπαϊκούς κανόνες που θα είναι ευνοϊκοι για τους συναθροιστές γιατί δεν είμαστε ούτε Περσία ουτε Αιγυπτος.

    Απο την στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει νομοθεσία δεν υπάρχει και εγκλημα.

    ΙΔΕΑ. Δωσε λινκ απο το blog/κειμενο να το βάλουμε όλοι σταλινκ μας η με banner.
    Να δουμε που θα πρωτομοιράσει μυνήσεις η κυρια.

  10. Nikos Says:

    Συμφωνώ με τις απόψεις σας παιδιά. Προτιμώ να λήξει απόψε πάντως. Έχουμε σοβαρά πράγματα που μας περιμένουν.

  11. Kostis Says:

    Δεν θα κρίνω την ενέργεια του Νίκου να φερθεί όπως φέρθηκε απέναντι σε κάποιον που έκανε μια καταγγελία ή ένα παράπονο.
    Ο καθένας πράττει σύμφωνα με την τσίπα του.
    Ως νομικός, θέλω να ρωτήσω το εξής: Νίκο, ζήτησες άδεια για να δημοσιεύσεις τη συνομιλία; Πήρες άδεια εγγράφως;
    Αν ναι, είπαμε, πράττεις σύμφωνα με τα πιστεύω σου.
    Αν δεν έλαβες όμως απάντηση, ή έλαβες αρνητηκή απάντηση, λυπάμαι Νίκο, αλλά έκανες τεράστιο λάθος. Αν αυτός που σου έστειλε την καταγγελία, δει την συνομιλία δημοσιευμένη και “τα πάρει στο κρανίο”, τότε μπορεί να σου κάνει τεράστια ζημιά. ΠροΪόν υποκλοπής, ιδιωτικό απόρρητο, προσωπικά δεδομένα, εκβίαση, εκφοβισμός, απειλές, είναι τα λιγότερα που μπορεί να σου “φορτώσει”.
    Freeaction, κάνεις λάθος με το να θεωρείς ότι η θέσπιση νομοθεσίας είναι ικανή να προστατέψει έναν blogger όταν αποδειχθεί ότι αυτός συκοφαντεί ή δυσφημίζει. Τέλος πάντων, για να σου δώσω ένα παράδειγμα, όταν εσύ στο μαγαζί σου φιλοξενείς πορνογραφικό υλικό, θεωρείσαι ηθικός αυτουργός. Μεγάλη υπόθεση.
    Μην μιλάμε για πράγματα για τα οποία δεν γνωρίζουμε, είναι κρίμα να παρασύρουμε και τους άλλους σε ατοπήματα.
    Εύχομαι όποιος έκανε την καταγγελία να μην το προχωρήσει το θέμα, γιατί τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα.
    Με εκτίμηση,
    Κωστής Αγγέλου

  12. Kostis Says:

    Και κάτι τελευταίο: Νίκο, τα γραφόμενά σου μου αφήνουν την αίσθηση ότι το χάρηκες, έτσι δεν είναι; Λίγη δημοσιότητα δεν βλάπτει κανέναν :)

  13. freeaction Says:

    @Nylon.
    Μιλησα με το γαμπρό μου που είναι δικηγόρος.
    Τα παραπάνω του κ. Κωστή δεν “στέκουν”
    Αποσπάσματα που δεν αναφέρουν ονόματα, η καταστάσεις (blogs,posts κλπ) δεν μπορούν να συνδεθούν με “νόμους ιδιωτικών/προσωπικών δεδομένων.

    Και οπως χαρακτηριστικά μου είπε διαβάζοντας του το post, ο κ. Κωστής Αγγέλου θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε ,ακόμα και η κυρία που “τα πήρε στο κρανίο”.

    Μη φοβάσαι.
    Νομική κάλυψη υπάρχει.
    Αν θες μίλησε και με τους δικηγόρους της ΕΕΧΙ,θα σου πουν τα ίδια.

  14. Kostis Says:

    lol, ναι, έχεις δίκιο freeaction, όπως και η μάνα μου που μου έλεγε να μην πάω στην Κομοτηνή, αλλά να ξαναδώσω για Αθήνα. Τι τα θες, δεν μας τα μάθαιναν καλά εκεί, lol.
    Τέλος πάντων, για να το λήξω, δεν έχω καμία σχέση με την υπόθεση, ούτε γνωρίζω τον έναν ή τον άλλον. Απλώς, εντυπωσιάστηκα με την ευκολία του Νίκου, που τυγχάνει να τον διαβάζω συχνά, να αναλάβει τον ρόλο του Αρτέμη. Όπως είπα, ο καθένας μας πράττει αναλόγως. Δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Εγώ για παράδειγμα, εάν ήμουν στο πόστο του, θα ζητούσα ένα συγγνώμη από τον άνθρωπο (δεν ξέρω αν είναι όντως γυναίκα ή όχι) και θα προσπαθούσα να λύσω με αυτόν τον τρόπο το θέμα.
    Δεν βαριέσαι…

  15. freeaction Says:

    [Freeaction, κάνεις λάθος με το να θεωρείς ότι η θέσπιση νομοθεσίας είναι ικανή να προστατέψει έναν blogger όταν αποδειχθεί ότι αυτός συκοφαντεί ή δυσφημίζει....., για να σου δώσω ένα παράδειγμα, όταν εσύ στο μαγαζί σου φιλοξενείς πορνογραφικό υλικό, θεωρείσαι ηθικός αυτουργός]

    Αγαπητέ κ. Αγγέλου, προφανώς δεν γνωρίζετε τι είναι ο agreegator,και πως λειτουργούν οι υπηρεσίες που εμφανίζουν ένα κείμενο.
    Δεν υπάρχει ούτε φιλοξενία ούτε αναπαραγωγή.

    @Nylon
    Η μόνη παράβαση που μπορεί να υπάρχει (αν υπάρχει) , είναι στα Terms της υπηρεσίας που φιλοξενεί το blog που δυσφημεί την κυρία και εκεί θα πρέπει να απευθυνθεί.

    Αν φοβάσαι, δώσε σε εμάς το post να το κάνουμε λινκ που δεν απαγορεύεται,να δούμε αν η κυρία θα γράψει 3000 εκφοβιστικά emails.
    Θα μπουν πολλοί να σε “φοβίσουν”, μη κολλάς ,ας τους αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί.

  16. λιακοπουλος Says:

    εχω φτιαξει σχολη ο μπαγασας

  17. Ekdotakos Says:

    Δε θα μείνει aggregator για aggregator στο Ελλαδιστάν… Άντε να γίνει η δίκη του Blogme, να ησυχάσουμε… Έχουμε γίνει δικομανείς οι Έλληνες… (Με την ευκαιρία, Νίκο περαστικά!) ;)

  18. korinna Says:

    Προσπαθώ 1 χρόνο να επικοινωνήσω την διαφορά ανάμεσα από νομικά ζητήματα που αφορούν δύο άτομα (και τον αστικό κώδικα) και της ρύθμισης της ελευθερίας του λόγου. Εάν εγω πω σε κάποιον άσχετο ότι ο τάδε έχει άσχημο πουλί, ο τάδε έχει το δικάιωμα να με μηνύσει. Μόνο αυτο μπορείς να κάνει.

    Ο λόγος όμως δεν ρυθμίζεται. Ότι και να κάνει κάποιος δεν μπορεί να κλείσει τον χωρο στο οποίο ακούγεται ότιδήποτε, παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτωσεις που αφορούν την παιδική πορνογραφία. Δεν υπάρχει συζήτηση. Και ευτήχως γιατί έχουμε δημοκρατία.

    Τωρα οι παροχείς υπηρεσιων ίντερνετ όπως ένα hosting service καλό είναι να έχουν εποπτεία του υλικού που φιλοξενούν μόνο για να μην επιτρεπουν τους παιδικούς πορνογραφους να παρανομουν. Στην πραξη το μεγαλύτερο προβλημα είναι ότι φυσικά αυτό δεν είναι οικονομικά δυνατόν, για΄τι θα έπρεπε καποιος σύνεχεια να ελενχει όλο το περιεχόμενο. Όποτε δεν γίνεται πρακτικά σε πολλες χώρες του κόσμου.

  19. paullina Says:

    Eίμαι η κάτοχος του blog που ζητήθηκε απο την Α.Κ να αφαιρεθεί.
    Πείτε της σας παρακαλώ εκ μέρους μου αντί να απειλεί εσάς ,να απευθυνθεί με τον συνήγορό της και τους αστείους ισχυρισμούς της , δια ζώσης στον κ.Σφακιανάκη της ΓΑΔΑ.
    Είναι ήδη ενήμερος για την περίπτωσή της, καθώς και για την προϊστορία της σε διάφορα sites.
    Θα περιμένουμε εναγωνίως να το πραξει.

  20. jim_hellas Says:

    Άντε πάλι….!

    ΑΒΓ…
    Το Sync είναι απλά ένας χάρτης του ελληνικού διαδικτύου. Σου λέει ποιος είναι που και πότε έχει κάνει ανανέωση το public feed του.

    Είναι σαν να απειλείς με μήνυση ένα περιοδικό επειδή στον κατάλογο με τα διαθέσιμα καταστήματα εντός Αθηνών είναι ένα με το οποίο έχεις διαφορές!

    Έλεος πια με τον κάθε πικραμένο! Έχεις πρόβλημα κύριε/κυρία μου με κάποιον; Ε, θα κάνεις μήνυση στον ίδιο, όχι στον γείτονα!

  21. Oneiros Says:

    Αντιγράφω εδώ την πρόταση που έκανα στο σχετικό post στο metablogging.gr:

    όλα αυτά τα περιστατικά δείχνουν ότι υπάρχει ανάγκη να προχωρήσουμε μόνοι μας -χωρίς μεσάζοντες PR-ίτζήδες του στυλ ΕΕΧΙ- στην ίδρυση ενός legal defense fund, που θα δίνει νομικές συμβουλές σε bloggers και θα υποστηρίζει δικαστικά αν χρειαστεί περιπτώσεις όπως του Τσιπρόπουλου που αφορούν όλους μας, στα πρότυπα του Software Freedom Law Center και του Comic Book Legal Defence Fund. Ας μην ξεχνάμε ότι πρώτα απ’ όλα, οι τραμπουκισμοί απέναντι στους aggregators, πχ. στρέφονται άμεσα κατά της ελευθεροτυπίας. Απ’ την άλλη, ένας τέτοιος θεσμός θα μας βοηθήσει κι επειδή υπάρχουν κίνδυνοι στους οποίους εκτιθόμαστε κάθε μέρα όταν εκφράζουμε δημόσια τη γνώμη μας.

    Εναλλακτικά, μπορούμε να ιδρύσουμε ένα σοβαρό παράρτημα του EFF για την Ελλάδα, που θα καλύπτει όλες τις περιπτώσεις νομικών θεμάτων ψηφιακών ελευθεριών, και θα μπορεί να παρεμβαίνει και σε πλείστα άλλα ζητήματα, όπως πχ. το νομοσχέδιο συμφωνίας με τη Microsoft και οι “νόμιμες” κάμερες, για να αναφέρω μερικά πρόσφατα παραδείγματα.

    Τι λέτε;

  22. Lycan Says:

    Χριστέ μου, θα καραφλιάσω!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Έχετε χάσει την μπάλα έτσι? Δεν έχει διαβάσει ούτε ένας το τι έχει γίνει!!! Καημένα ζώα… ελληνάρες

  23. sotomi Says:

    Κάθε χρόνο τέτοια εποχή συμβαίνουν αντίστοιχα. Υπάρχει κάποια επέτειος?
    Συμφωνώ κι εγώ με τον Νίκο πως το θέμα πρέπει να αντιμετωπιστεί επί της ουσίας, και ει δυνατόν, μια για πάντα.

  24. nikan Says:

    @paulina Το μπλογκ σας το έχετε διαγράψει; Αν ναι, όπως βλέπω τότε ´εξηγείται’ η στάση της κυρίας. Θέλει να εξαφανίσει κάθε σχετικό ‘ίχνος’ από το διαδίκτυο. Βέβαια, θα πρέπει να ξέρει ότι το Google Cache καλά κρατεί

  25. lexx Says:

    Αν είναι δυνατόν πια αυτή η κατάσταση. Δεν έχω κοιτάξει αλλά μήπως θα βοηθούσε να βάλετε κανένα disclaimer στο sync να τελειώνετε. Έλεος δηλαδή με τον κάθε τρελαμένο.

  26. @ngel Says:

    Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει σε αυτή τη χώρα! Είμαστε άξιοι της μοίρας μας δυστυχώς.
    Κουράγιο και μη φοβάσαι για τίποτα…

  27. Γιώργος Μαργαρίτης Says:

    Με την ίδια λογική, θα πρότεινα στην εν λόγω κυρία να αποτανθεί και στον ΟΤΕ, για να αφαιρεθεί το τηλεφωνικό νούμερο της ιδιοκτήτριας του blog το οποίο την θίγει από τους τηλεφωνικούς καταλόγους και τον χρυσό οδηγό, καθώς ουσιαστικά ο Χρυσός Όδηγος έχει “link” στην ιδιοκτήτρια του blog. Μα είμαστε στα καλά μας?!

    Να μην περάσει η πρόταση του Όνειρου στα ψιλά γράμματα. Όχι άλλη παθητικότητα. Όποιος έχει άκρες ή γνώσεις ας ξεκινήσει το θέμα, και μετά συμβάλουμε όλοι.

  28. πρεζα tv Says:

    Κοιτα να δεις που θα εχουμε θεμα ξανα…
    Για οποιαδηποτε βοηθεια,εδω ειμαστε…

  29. philos Says:

    Τα blogs Pολλοί φοβήθηκαν…. τους aggregators – δυστυχώς – κανείς!
    Ομοίως και τα .com σε σχέση με τα .gr!

    Εύχομαι να μην φτάσουν τα πράματα στα άκρα. Η κάθε βοηθεια θεωρείται αυτονοήτη.

  30. philos Says:

    Διορθώνω…
    Τα blogs πολλοί φοβήθηκαν…. τους aggregators – δυστυχώς – κανείς!

  31. anisixos Says:

    Πρεπει να προσεχουμε τι γραφουμε παντως.Παλια ειχα γραψει για την απατεωνια ενος κολεγιου και με πηραν απο εκει και μου ζητησαν να διαγραψω το ποστ αλλιως θα με εστελναν στα δικαστηρια.
    Ρωτω ξανα: γιαι δε μπορω να δημοσιευσω το σαιτ μου στα μπλογκ του wordpress; Το εμφανιζει σαν σπαμ.

  32. hackaday Says:

    Να πεις στην κυρία:
    ΚΛΑΪΝ ΜΑΪΝ!!!

  33. Gothangel Says:

    Γιατί οι εν λόγω τύπισσες πολύ απλά ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΡΟΗ?

    Γιατί δε μπορεί να λέει ο ένας “Μόνο στο monitor” κι ο άλλος μόνο στο sync.

    Αυτά τα… μόνο είναι γελοία.

    Αμα δε τους φτάνει ένα “αυτοκολλητάκι” που εχει και το ask2use tότε να μή γράφουν σε blogs. Να ανοίξουν ένα domain χωρις ροή και εκεί μέσα να πετάνε όσες παπάρες νομίζουν… ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ…

  34. Oktabitos Says:

    Αυτό που συμβαίνουν είναι μόνο για γέλια. Με την ίδια λογική θα μπορεί να απαιτεί ο καθένας από ένα τηλεοπτικό κανάλι που έχει διαφορές μαζί του να μην εκπέμπει το τηλεοπτικό σήμα σε συγκεκριμένα σπίτια!
    Έχω να σας προτείνω κάτι αν συμφωνείται. Μαζευόμαστε 100+ Blogs και Aggregators μαζί, επιλέγουμε έναν έγκριτο δικηγόρο (αν διαιρεθεί το κόστος του δικηγόρου σε όλους μας δε θα κοστίσει πολλά), με τη βοήθεια του ξεψαχνίζουμε όλη τη νομοθεσία που μας αφορά και σε τελικό στάδιο δημιουργούμε έναν νόμιμο φορέα που θα συμβουλεύει και εκπροσωπεί νομικά ανά πάσα στιγμή τα μέλη του.
    Από εκείνο το σημείο και μετά όλα τα μέλη του φορέα θα λειτουργούν ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ βάσει του νόμου.
    Έτσι τελικά θα είναι σε θέση οποιοσδήποτε να γίνεται μέλος μας και να εκπροσωπείται ισάξια χωρίς να κινδυνεύει από κακόβουλες και άτοπες ενέργειες. Πως σας φαίνεται η ιδέα;

  35. Nikos Says:

    @Oktabitos αυτό είναι το θέμα της συζήτησης και σε άλλα μπλογκς για τη δημιουργία του EFF. Stay tuned

  36. freeaction Says:

    @Nylon Δεν θα καταχραστώ άλλο τον χώρο και τον χρόνο σου.
    Αν η κυρία σε ενοχλήσει πάλι θα πρέπει να προβείς στα εξής:
    Θα στείλεις εγγράφως τον τεχνικό τρόπο που λειτουργεί το sync, διευκρινίζοντας οτι δεν υπάρχει φιλοξενία,παρα μόνο παραπομπή.
    Θα ενημερώσεις την κυρία οτι αν θέλει να λάβει μέτρα να το κάνει απευθείας κατά του blog η να απευθυνθεί στην υπηρεσία που το φιλοξενεί, αν εχει παραβεί τα Terms.

    Θα διασφαλίσεις οτι η κυρία έλαβε γνώση του εγγράφου σου και κατόπιν μπορείς να διευκρινήσεις οτι εάν η κυρία παρόλα αυτά προχωρήσει σε μήνυση προς εσενα ,εσύ θα ανταπαντήσεις με μήνυση κατά ψευδούς καταμήνυσης (κάτι που λανθασμένα δε έκανε το blogme).
    Αυτά.

  37. hackaday Says:

    @oktabitos
    Πολύ καλή η ιδέα σου. Συμφωνώ και επαυξάνω. Τουλάχιστον έτσι θα έχουμε και μια κάποια νομική προστασία.

  38. Gothangel Says:

    Μόλις έφαγα μία αστεία φλασιά (για να γελάσουμε και λιγάκι)

    ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΖΑΧΟ Η ΥΠΟΘΕΣΗ!?

    (καλά ντε ένα αστείο έκανα :P )

  39. ο δείμος του πολίτη Says:

    Το ζήτημα είναι ο καθένας μπορέι να δεχτεί επίθεση προσωπική με πολλούς τρόπους. Όσο η ελληνική δικαιοσύνη δε θέλει να λάβει υπόψη με σοβαρότητα το διαδίκτυο θα είναι όλοι έρμαια κάποιων. Δεν ξέρω ποιο είναι το εν λόγω ιστολόγιο, αλλά κι εγώ δε νομίζω ότι είναι δυνατον ένα ιστολόγιο να αφαιρεθεί λόγω μιας δημοσίευσης που δε μας αρέσει.

  40. fantasma Says:

    ελπιζω να βρεθει η ακρη… και να καταλαβουν πως η ελευθερια της εκφρασης δεν εχει πεθανει….

    επισης απο το να ασχολουμαστε με το ποιον προσβαλει ο καθενας μας… ΔΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥς “ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ” ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ….

    ειναι τοοοοσο απλα τα πραγματα……

  41. katagelies.gr Says:

    Υπήρξε και στο http://www.katagelies.gr παρόμοια επίθεση και μας έκαναν τρεις μυνήσεις για άσχετο και ανούσιο λόγο…Δυστυχώς είναι μεθοδευμένη η προσπάθεια να φιμωσουν κάθε ελεύθερη έκφραση και δραστηριότητα που αντίκειται σε ορισμένα συμφέροντα…..

  42. janz weit weg Says:

    σόρρυ που θα πώ κάτι άσχετο αλλά μιάς που πιάσαμε τα νομικά μπορεί να μου λύσει κάποιος μιά απορία; Το άρθρο 5Α του Συντάγματος τι στα κομμάτια εννοεί;

    καλά ξεμπερδέματα

    καλή λευτεριά

  43. Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) Says:

    Άντε πάλι… άρχισε το κυνήγι των Μαγισσών; Ή μήπως των κεφαλών;

    Πότε θα καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορούν ν αγγίξουν το γάϊδαρο χτυπώντας το σαμάρι;

  44. zaphod Says:

    Πάντως όντως η υπόθεση Τσιπρόπουλου δεν φαίνεται να συνέτισε μερικούς….τι να πει κανείς…

  45. διαμαντης Says:

    φιλε blogme : Σκέφτηκαν να σου τραβήξουν λίγο το αυτάκι για να τα βλέπουμε εμείς οι υπολοιποι. Όταν αθωωθείς (σίγουρα θα αθωωθείς) μην ξεχάσεις να δημοσιεύσεις την αθωωτική απόφαση. Έτσι , για να τους κόψουμε λίγο το βήχα. Κουράγιο … και στις επόμενες εκλογές να σε δούμε και βουλευτή. Οι άλλοι που είναι μέσα στη βουλή είναι πιο έξυπνοι?

    Υ.Γ.: κάντε ολοι και μια δημοσίευση για την ημ/νια εκδίκασης της υπόθεσης(18-2-2009? νομιζω). Μαζί με τον blogme θα δικάζεται η ελευθερία του λόγου. Έχουμε χρέος να είμαστε εκεί, μαζί του.

  46. Αλέξανδρος Ζήβας Says:

    Αγαπητοί φίλοι, σας γνωστοποιώ την, ανανεωμένη στις 22/2/08, ιστοσελίδα μου στο διαδίκτυο και σας παρακαλώ,
    εάν την κρίνετε κατάλληλη, να την προσθέσετε στους διαδείκτες σας…..
    Πραγματεύεται δε θέματα αποκωδικοποίησης….: σιωπής, ψυχής, θρησκειών, μυθολογιών,…..μα και θέματα…..: θεογονίας, κοσμογονίας, σχηματοποίησης λόγου,…..
    Ευχαριστώ πολύ : Αλέξανδρος Ζήβας :
    URL : http://www.siopi.gr

  47. leviathanq Says:

    an o server pou filoksenite ena site einai stin amerikh empiptei stous ellhnikous nomoys i stous amerikanikous?
    i akomi kalytera ena site pou filoksenite stin kolombia?

    Το τελευταίο άρθρο του leviathanq… Παίξε και κέρδισε !

  48. Νίκος Δρανδάκης Says:

    @leviathanq σύμφωνα με τον e-lawyer, σημασία έχει το φυσικό προσωπο που διαχειρίζεται το website. Αν οι Ελληνικές αρχές πιστέψουν ότι πρόκειται για Έλληνα πολίτη, τότε εμπίπτει στη δικαιοδοσία τους και ζητούν άρση απορρήτου (αν έχουν στοιχεία) από τις αντίστοιχες αρχές που φιλοξενείται ο server.

    Περισσότερα στο e-lawyer.blogspot.com

  49. aristogenis papakostantinou Says:

    γιά τών βλόκερ πού εκδικάστηκε 18 2 2009, δέν δισφειμίζουμαι κάποιον δημόσια άν δεν έχουμε αποδικτικά στοιχεία σέβομαι την δικαιοσύνη μήν ξεχνάσ φίλε η συμπερηφορά τησ δικαιοσυνησ με τήν αρρωστη,παγκοσμιοποιειμένη καπιταλιστική αυτοκρατορία έχουν άμεση σχέσει.πχ.όταν νομοθετή η ε ένωσι η ελληνική δικαιοσύνη θα πρέπει να τα εφαρμώσει το νόμο όπωσ έχουν νόμοισκλαβοπάζαρων πχ όπωσ ο΄νόμοσ πού νοικιάζουν εργάτεσ ανασφάληστουσ με 700 ευρό και εργασία από 8 έωσ12 ώρεσ ποιόσ μπορεί να τούσ σταματήσει…η παγκόσμια εσκεμμένη οικονομική κρήσει έγειναι γιά να διαλήσουν κάθε ίδουσ εργασιακά δικαιώματα 72-85 την ευδομάδα 2ρον ο πλούτοσ τήσ γήσ να περιέλθει σε 2-3-μανδαρίνουσ και αυτί η αρρωστημένειφιλοδοξίατουσ, μπορεί να έχουμαι ένα τρίτο π πόλεμο.και νία πημία λέει όπιοσ προκαλή,χάνη.και αυτοί θα έχουν τήν ήδια τύχη με τόν χίτλερ ευχαριστώ

Trackbacks/Pingbacks

  1. buzz says:

    Άντε πάλι τα ίδια. Κάποιοι θέλουν νέο blogme? (ΝΥLΟΝ)…

    Η ιστορια θα επαναληφθει με αλλους πρωταγωνιστες..? Αντι να σιαχνουμε μπανερακια, προτεινω καταστρωση επιτελικου σχεδιου….

  2. [...] Άντε πάλι τα ίδια. Κάποιοι θέλουν νέο blogme? [...]

  3. [...] το monitor και το blogme, ένας μεγάλος ελληνικός aggregator, το sync.gr, δέχεται επίθεση από κάποιον (ή καλύτερα, κάποια) που θεωρεί ότι της [...]

  4. [...] να διαβάσετε μερικά πράγματα για την υπόθεση εδώ και από ότι βλέπω τα πράγματα μπορεί να ακολουθήσουν [...]

  5. Μην πυροβολείτε τους aggregators…

    Με αφορμή τη υπόθεση sync που προέκυψε χθες, μιά πρόταση για ενδυνάμωση της αυτοδιάθεσης και μερικές σκέψεις για την κοινωνική λειτουργία τ…

  6. [...] χθεσινή ανακοίνωση του Νίκου Δρανδάκη στο Nylon σχετικά με μια καταγγελία πιθανώς παράνομου [...]

  7. [...] επιθέσεις και απειλές προσφυγής στην δικαιοσύνη δέχεται το τελευταίο διάστημα η υπηρεσία που ενώνει [...]

  8. [...] ΠρέζαTV που φιλοξενούσαν. Χθές στο βράδυ διάβασαμε στο nylon: Πριν από 2-3 εβδομάδες επικοινώνησε μαζί μου κάποιος [...]

  9. [...] με το θέμα που ανέκυψε με το sync όπως αναφέρει στο Nylon.gr ο Νίκος Δρανδάκης. Νέα υπόθεση blogme.gr; (μην ξεχνάτε να [...]

  10. [...] που μαζευει  τα μπλογκς μαζι)αντι για το ιδιο το blog.Εδω θα βρειτε ολο το συμβαν οπως το περιεγραψε μελος το… No Comments so far Leave a comment RSS feed for comments on this post. TrackBack URI [...]

  11. [...] Περισσότερα για την ιστορία: http://www.nylon.gr/?p=1350 [...]

  12. [...] Σήμερα, μεταφέροντας και στο διαδίκτυο το κλίμα καταστολής μετά την εξέγερση του Δεκέμβρη, εξαπολύονται θεσμικές και μη επιθέσεις απέναντι σε ανεξάρτητα μέσα πληροφόρησης και την ανοιχτή δημοσίευση: athens indymedia, απειλές για μήνυση στο sync.gr. [...]

  13. [...] ανοιχτή δημοσίευση: athens indymedia, απειλές για μήνυση στο sync.gr. Το indy.gr δεν αποτελεί εξαίρεση. Με αφορμή δημοσίευση [...]

Το σχόλιο σου

CommentLuv Enabled