“δεν μπορώ να υπηρετήσω τη χώρα μου”

Αυτός ήταν ο πόνος της Χαλκιά χτες το βράδυ όταν ανακοίνωνε σε συνέντευξη τύπου (με ένα πλατύ χαμόγελο! – δείτε το βίντεο) ότι την έπιασαν ντοπαρισμένη.

Έτσι είναι. Όλα γίνονται για να υπηρετήσουν εμάς – την πατρίδα. Ούτε σκοπιά 2-4 στο Διδυμότειχο να έκαναν. Η δόξα, τα λεφτά, και η θέση στο Δημόσιο δεν έχουν σημασία. Πάνω απ’ όλα η πατρίς. Στο κάτω κάτω, όλα τα εγκλήματα στο όνομα της πατρίδος γίνονται πάντα.

Η αποκάλυψη δεν μου έκανε καμία εντύπωση. Ειδικά τη Χαλκιά, την περίμενα 4 χρόνια. Από τη βραδυά της νίκης της εκείνο το βράδυ περίμενα τη χθεσινή ανακοίνωση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι ένας παγκοσμίως άγνωστος αθλητής μπορεί να πάει στους Ολυμπιακούς αγώνες και να συντρίψει τους αντιπάλους του κάνοντας περίπατο στον τελικό. Η – από το πουθενά – νίκη της Χαλκιά στους Ολυμπιακούς της Αθήνας ήταν μια τεράστια πρόκληση για όσους χιλιάδες αθλητές δουλεύουν σκληρά και προσπαθούν να ανέβουν βήμα – βήμα, σκαλί – σκαλί, και να κάνουν πρωταθλητισμό (το ίδιο και όλες οι παρόμοιες νίκες άλλων).

Το χειρότερο όμως ήταν άλλο. Η άκριτη αποδοχή αυτής τη νίκης από την κοινωνία μας ήταν μια ένδειξη τεράστιας διαφθοράς. Την καχυποψία που θα δείχναμε, αν μια τέτοια επιτυχία την είχε αθλητής άλλης χώρας, στην περίπτωση της Χαλκιά την κατάπιαμε αμάσητη. Κανείς δεν τόλμησε να μιλήσει δημόσια, να εκφράσει τις αμφιβολίες του, αν και αρκετοί άνθρωποι που θέλουν να διατηρούν τη σοβαρότητά τους έβλεπαν τι γίνεται. Δεν τόλμησαν να μιλήσουν για να μην τους καταπιεί η μάζα των πανηγυριστών.

Εκείνα τα χρόνια η Ελληνική κοινωνία είχε ανάγκη από “Ολυμπιονίκες”. Πάση θυσία. Ποιός θα τολμούσε να εκφράσει αντιρρήσεις για την ποιότητα κάποιων από τα μετάλια που κερδίζαμε? Τα μετάλια ήταν η επίσημη θρησκεία της Ελληνικής κοινωνίας.

Ακόμη και τώρα, μετά τις συνεχείς αποκαλύψεις για τους Έλληνες ντοπέ, βλέπω δεκάδες μπλογκς να αναπαράγουν την ίδια ιδεολογία:

“Δεν βλέπετε και τους άλλους πως ντοπάρονται? Μόνο εμάς κυνηγούν. Συνομωσία κατά της Ελλάδας.”

Κατ’ αυτούς, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Για κάποιο περίεργο λόγο πιστεύουν ότι, αν η Χαλκιά κερδίσει άλλο ένα χρυσό η ζωή τους θα γίνει καλύτερη. Η μόνη ζωή που θα γίνει καλύτερη είναι της Χαλκιά. Δεν προβληματίζονται γιατί άλλοι λαοί, όπως οι Ελβετοί ή οι Σουηδοί, ζούν καλύτερα από εμάς κερδίζοντας πολύ λιγότερα μετάλια στους Ολυμπιακούς.

Αυτοί πιστεύουν ότι χάρη στο χρυσό της Χαλκιά θα φωτιστεί και η δική τους ζωή. Ετερόφωτοι.

Και επειδή είναι πάντα έτοιμοι να πανηγυρίσουν το “πάση θυσία χρυσό μετάλιο”, όταν πάρουν μια θέση στο Δημόσιο, θα είναι οι πρώτοι που θα ταράξουν στο γρηγορόσημο τους πολίτες που θα θέλουν να εξυπηρετηθούν στη υπηρεσία τους. Όταν γίνουν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι σε υπουργείο θα αρπάξουν τις μίζες από τη Siemens ή θα εκμεταλλευτούν σεξουαλικά κάθε παντρεμένη γυναίκα που ζητά μια θέση στο δημόσιο.

Το βαρέλι της διεφθαρμένης λογικής δεν έχει πάτο – βάρδα μην πέσεις μέσα. Και η ζημιά που κάνουν όλοι αυτοί – Τζέκοι, Κεντέρηδες, Χαλκιάδες – είναι πολύ μεγαλύτερη από την “εικόνα του Ελληνικού αθλητισμού”. Διαφθείρουν χιλιάδες νέα παιδιά ότι μπορούν κι αυτοί να κάνουν το ίδιο. Να νικήσουν, να δoξαστούν με κάθε μέσο. Κι αν τους πιάσουν, δεν τρέχει τίτοτα. Κλαίμε, διαμαρτυρόμαστε ότι μας υπονομεύουν, καταγγέλουμε δολιοφθορά, και ελπίζουμε σε μια δεύτερη ευκαιρία.

Ο ντοπέ αθλητής ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Μόνο αν όλοι το ξέρουν αυτό, μόνο αν γίνει καθεστώς αυτή η λογική, μπορούμε να ελπίζουμε σε μείωση του φαινομένου και να ξαναδούμε αθλητισμό. Στο κάτω – κάτω, αν πράγματι ο Ελληνικός αθλητισμός αξίζει, υπάρχουν κι άλλοι άξιοι αθλητές από πίσω που περιμένουν την ευκαιρία τους να αντικαταστήσουν τους ντοπαρισμένους.

ΥΓ: Χάρηκα τη σημερινή δήλωση της Δεβετζή μετά την κατάκτηση του χάλκινου μετάλιου στο Πεκίνο. Δεν είπε ότι “το κέρδισε επειδή είναι Ελληνίδα”, όπως άλλες καλή ώρα. Είπε ότι το αφιερώνει στον εαυτό της πρώτα, τον προπονητή της και την οικογένειά της. Έτσι είναι. Η δουλειά είναι όλη δική της (με δεδομένο ότι κέρδισε καθαρά – πράγμα που δεν αμφισβητώ μέχρις αποδείξεως του εναντίου). Αυτή αγωνίστηκε, αυτή αξίζει όλη τη δόξα.

Μου αρέσει όταν δεν ακούω όλα τα εθνικοπατριωτικά πανηγυρικά που κάνουν κάποιους να νομίζουν ότι ίδρωσαν κι αυτοί στην προπόνηση μαζί με τους πρωταθλητές.

ΥΓ2: Βρήκα σε αυτό το blog τις τότε διάσημες δηλώσεις της Φανής, μετά το “θρίαμβο” της στους Ολυμπιακούς της Αθήνας. Θαυμάστε φρόνημα:

«Οι Ελληνες είμαστε γεννημένοι πρώτοι. Τα υπόλοιπα είναι για τους δεύτερους. Το αποδεικνύουμε εδώ και χιλιάδες χρόνια σε όλον τον κόσμο. Το έχουμε στα κύτταρα μας και είναι το μεγαλύτερο δώρο. Είναι κρίμα να το αμφισβητούμε. Οταν υπάρχει ελληνική ψυχή και πίστη στον Θεό, μπορείς να κατακτήσεις την κορυφή του κόσμου»




, , , ,
buzz it!

Γράφτηκε από τον/την blogger:

Νίκος Δρανδάκης - που έχει συνολικά 980 άρθρα στο NYLON.


Επικοινώνησε με τον blogger

42 Σχόλια στο ““δεν μπορώ να υπηρετήσω τη χώρα μου””

  1. fbobolas Says:

    Άρε Νίκο βάζεις το μαχαίρι στο κόκκαλο και με αυτό το άρθρο σου, Μπράβο!
    Αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι λέγοντας την άποψη μας, με τη μέγιστη εντιμότητα και ελευθερία!
    Με αυτή την ελευθερία σκέψης, έκφρασης και συμμετοχής (με τη βοήθεια των νέων Μέσων) στα Κοινά, μπορούν οι πολίτες αυτής της Χώρας να σταθούν σιγά σιγά στα πόδια τους και να απαλλαχθούν από την μιζέρια και τους περιορισμούς τους.
    Φώναζε το με κάθε ευκαιρία… υπάρχουν πολλοί που ακούν και προσαρμόζονται στην νέα εποχή!..

  2. Νίκος Δρανδάκης Says:

    Ευχαριστώ πολύ, Φώτη…

  3. Haridimos Says:

    Πολύ ωραίο άρθρο.
    Πραγματικά, συνεχίζουμε σε ένα E.Germany mode, και συνεχίζουν να μας φταίνε όλοι οι άλλοι…

  4. Rena Says:

    Νίκο αυτό το ποστ με εκφράζει απόλυτα. Τα ίδια ακριβώς σκεφτόμουν μετά την νίκη της το 2004. Μπράβο για αυτό το ποστ

  5. Σπύρος Ντόβας Says:

    χμ, νομίζω ότι αν ήμουν στην θέση της Δεβετζή (λέμε τώρα) θα ευχαριστούσα και τους χορηγούς μου (εταιρείες και Ελληνες φορολογουμενους).

    Κατά τα άλλα συμφωνώ και θέλω να σημειώσω ότι γαλουχούμαστε από το σχολείο να είμαστε ετερόφωτοι και να αντλούμε περηφάνια (αν όχι να εγειρουμε και απαιτήσεις έναντι των άλλων λαών αξιώνοντας ειδική μεταχείριση) για τα κατορθώματα κάποιων που έτυχε να ζουν εδώ πριν 2500 χρόνια.

  6. Νίκος Δρανδάκης Says:

    Ευχαριστώ όλους!

    @Σπύρο νομίζω ότι μάλλον οι χορηγοί πρέπει να την ευχαριστήσουν γιατί η επένδυσή τους απέδωσε τα μέγιστα (δε μιλώ για τους φορολογούμενους – άλλο ανέκδοτο αυτό :-) )

    Ο παραλληλισμός σου με το άλλο ετερόφωτον του πράγματος (τους αρχαίους Έλληνες) καίριος :-)

  7. Κωστας Says:

    Φαινεται οτι ειμαι ο πρωτος που θα διαφωνισει.Δεν πιστευω οτι η Χαλκια ηταν τοσο χαζη ωστε να παρει μια ουσια(που εινα γνωστο οτι ειναι ανιχνευσιμη με ολα αυτα που εχουν γινει)και ενω ηξερε οτι θα περνουσε απο ελεγχο.Δεν θελω να πιστεψω οτι ειναι τοσο χαζη και μην ξεχνατε οτι κρυβονται τεραστια συμφεροντα πισω απο τους αθλητες.
    Επισης σε αυτους τους αγωνες ολοι γνωριζαν οτι δεν ειναι στην καλυτερη κατασταση(ειχε γινει και το επεισοδιο με τη Χαντζη) και δεν ειχε τοση πιεση επανω της…
    Σε πολλα που λες συμφωνω αλλα μη ξεχνας οτι κανεις ακομα και τωρα δεν ασχολειται με το πως ενας αθλητης που λεγεται Μπολτ και εμφανιστηκε απο τη μια μερα στην αλλη μπορει να τρεχει τα 100 μετρα σε 9,5 δευτερολεπτα

  8. tzonakos Says:

    Εγω δεν την περίμενα τώρα τη Χαλκιά. Περίμενα να την πιάσουν νωρίτερα.
    Δεν πανηγύρισα το 2004 μαζί της γιατι μου ειχα φανεί υπερβολικό να κερδίζει τόσο άνετα.
    Αλλα υπάρχει και κάποιο “αλλά” :
    Αν το 2004 η Χαλκιά ειχε ερθει 3η ή 4η, θα λέγαμε σήμερα αυτα που λέμε εμείς οι απ έξω ; Δεν νομίζω.
    Ισως λέγαμε οτι λέμε και για τον Γκούση πχ.
    Και όχι, ποτέ δεν ειμαι παραπάνω περήφανος για μιά νίκη στον αθλητισμό, απο όσο πρέπει, γιατι ξέρω οτι εγω θα πρέπει αύριο να πάω στη δουλειά μου και να αντιμετωπίσω πολλά και διάφορα, ενω οι αθλητές που νίκησαν θα κολυμπούν στα πλούτη.
    Ειναι σαν να μην εχω ρούχα αλλα να παερηφανεύομαι που έχω Μέγαρο Μουσικής και τον Γιασικεβίτσιους να με κάνουν να νιώθω πιο περήφανος, πιο νταβραντωμένος, πιο γαμάτος.

    Καληνύχτες Χαλκιάδες και Ρόγκηδες.
    \
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία να πω δυό λόγια.
    Ευχαριστώ.

  9. Νίκος Δρανδάκης Says:

    @Κώστας για το αν είναι χαζή η Χαλκιά, δεν ξέρω…. Έχω άποψη αλλά προτιμώ να μην την καταθέσω :-) :-)

    Για τον Μπολτ, δεν είναι αλήθεια ότι εμφανίστηκε από τη μια μέρα στην άλλη. Ήρθε εδώ σαν φαβορί αντίθετα με τη Χαλκιά το 2004 που δεν ήταν ούτε για ημιτελικούς. Παρόλα αυτά εγώ στέκομαι στο σκεπτικό ακριβώς που αναφέρεις:

    “Δεν βλέπετε και τους άλλους πως ντοπάρονται? Μόνο εμάς κυνηγούν. Συνομωσία κατά της Ελλάδας.”

    Δεν έχει σημασία αν Μπολτ είναι το ίδιο. Σημασία έχει εμείς με ποιά ηθική στεκόμαστε απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα.

    @tzonakos συμφωνώ.

  10. philos Says:

    Από τα ποστς που χαίρομαι που έγραψε κάποιος άλλος και με γλίτωσε από αρκετό γράψιμο. :-)

  11. vasilis tsiknakos Says:

    Όντας παρών στον ημιτελικό του 2004, όπου η Χαλκιά τον κέρδισε με χαρακτηριστική ευκολία, θυμάμαι ότι όλοι αναρωτηθήκαμε ποια είναι τούτη δω. Προσωπικά αποστρέφομαι όλο αυτή την προσπάθεια ανύψωσης της εθνικής μας υπερηφάνειας μέσω του αθλητισμού που ξεκίνησε μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης, μία προσπάθεια που όπως αποδεικνύεται από τα αλλεπάλληλα κρούσματα ήταν και είναι βουτηγμένη στην ντόπα. Είναι εξοργιστικό επίσης ότι όλη αυτή η εικονική πραγματικότητα χρηματοδοτήθηκε κατά βάσει από τους έλληνες φορολογούμενους. Σε αυτούς δεν οφείλουν κάποιες εξηγήσεις οι ψευδοπρωταθλητές μας;

  12. george tziralis Says:

    Προσυπογράφω.
    Επίσης, θεωρώ πως η περίπτωση Κεντέρη / Θάνου είναι πολλάκις περισσότερο κολάσιμη, δεδομένου πως κατασπατάλησε τη θετική δημοσιότητα που εντέλει προέκυψε κατά την έναρξη των Αγώνων της Αθήνας, για την οποία και είχαν μοχθήσει χιλιάδες κόσμου και ξοδευτεί πάρα πολλά χρήματα.
    Αν εν τέλει μεγαλύτερο όφελος από τους Αγώνες είναι η θετική προβολή μιάς πόλης / χώρας και η αναβάθμιση του διεθνούς brand perception της (πόσο άραγε αποτιμάται ένα θετικό πρωτοσέλιδο στους NY Times ή ένα διθυραμβικό 3λεπτο στο δελτίο του BBC;), τότε αυτοί ακριβώς που αμαυρώνουν όλη αυτή τη γιγάντια προσπάθεια και κλέβουν προβολή -έναντι της τελετής έναρξης για παράδειγμα- με γελοίους θεατρινισμούς προς ιδία και μόνο οφέλη, αξίζουν την απέχθειά μας, τουλάχιστον.

  13. Νίκος Δρανδάκης Says:

    Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα σχόλια.

    @philos θα σου στείλω το λογαριασμό :-)

    Δείτε τώρα εδώ. Σύμφωνα με το zougla news (το οποίο ως γνωστόν ανήκει στο Μάκη – ένας είναι ο Μάκης – του οποίου η Χαλκιά είναι προστατευόμενη):

    “… Την ίδια στιγμή τεράστια είναι τα ερωτήματα για τους μεγάλους Έλληνες αθλητές που βρέθηκαν στο στόχαστρο της ΔΟΕ και της IAAF, και αποπέμφθηκαν με το στιγμα του ντόπινγκ. Φαίνεται ότι το όριο της Ελλάδας είχε προδιαγραφεί από το σύστημα των αθανάτων, των χορηγών, και των μεγάλων σκοπιμοτήτων από τις αθλητικές υπερδυνάμεις.

    Απέναντι στις κορυφαίες επιδόσεις των Ελλήνων αθλητών και τη σκληρή δοκιμασία, τα 3 μετάλια αποτελούν ελεημοσύνη από εκείνους που κρίνουν τις τύχες του παγκόσμιου αθλητισμού.”

    Αυτά είναι…. Προφανώς όταν η Χαλκιά κέρδισε το χρυσό η ΔΟΕ δεν είχε προλάβει να οργανωθεί και να μοιράσει τα μετάλια όπως ήθελε. Και πρόλαβαν να τα πάρουν οι άξιοι….

  14. Δημήτρης Ποταμιάνος Says:

    εξαιρετικά ευθύβολο το σημείωμά σου, Νίκο. Ας σημειωθεί και η υπερασπιστική γραμή από πλευράς ορισμένων ελλήνων “δημοσιογράφων”: “Πρέπει όμως να εξάρουμε και το θάρρος (!) της ελληνίδας πρωταθλήτριας (!) που δεν δίστασε να παρακάμψειτα επιχειρήματα περί δολιοφθοράς που άλλοι έχουν πρόχειρα υιοθετήσει…” – ή κάτι τέτοιο. Μωρέ μπράβο κουράγιο! Αλλά τέσσερα χρόνια τώρα πώς και δεν το αξιοποιούσε, να τρέξει σε κανένα αγώνα, να υπερασπιστεί το ολυμπιακό μετάλλιο που το “ελληνικό” της DNA της χάρισε;

  15. BizWriter.gr Says:

    Εδώ διάβασα πρώτη φορά τις δηλώσεις της Χαλκιά τις οποίες είχε κάνει το 2004. Απλά εμετικές.

    Όσον αφορά στο ντόπινγκ, ανέκαθεν ο πρωταθλητισμός ήταν συνδεδεμένος με το ντόπινγκ. Και οι αρχαίοι έλληνες αθλητές -για τους οποίους επικρατεί, οποία έκπληξις, ο μύθος ότι δεν έπαιρναν “ουσίες” αλλά και ότι αγωνιζόντουσαν για ένα κλαδί ελιάς ενώ στην πραγματικότητα είχαν σημαντικά υλικά οφέλη- προσπαθούσαν με διάφορα “μαντζούνια” να αυξήσουν τις επιδόσεις τους. Αν είχαν τα αναβολικά στεροειδή τότε, δεν νομίζω ότι δεν θα τα έπαιρναν κι αυτοί.

    Εν πάση περιπτώσει, δεν γίνεται, πιστεύω, να αποσυνδεθεί το ντόπινγκ από τον πρωταθλητισμό ούτε ο έλεγχος αντι-ντόμπινγκ μπορεί να το καταστείλει αποτελεσματικά. Ιδίως τώρα που μπαίνουμε στην εποχή του genetic doping. Επομένως, το ζητούμενο δεν είναι η καταστολή του ντόπινγκ αλλά το να γίνεται αυτό με τον πιο ασφαλή τρόπο για την υγεία του αθλητή, εφόσον θέλει να το κάνει.

  16. Ευάγγελος Πολυμερόπουλος Says:

    Να μην ξεχνάμε και το άλλο “καμάρι” μας Κώστα Κεντέρη που δήλωνε το 2001:

    Kάποιοι στο Σίδνεϊ δεν γνώριζαν τι σημαίνουν τα γράμματα GRE. Oύτε πού βρίσκεται η Eλλάς. Δεν άρεσε σε κάποιους, το ότι σε αυτό το αγώνισμα, στο οποίο κυριαρχούσαν μαύροι, αμερικανοί και Bρετανοί, πρωταγωνίστησε ένας λευκός και μάλιστα, Eλληνας. Eγώ δεν έδινα σημασία σε όλα αυτά.

  17. Νίκος Δρανδάκης Says:

    @Δημήτρης Ποταμιάνος ευχαριστώ. Προφανώς όλες οι υπόλοιπες διοργανώσεις ήταν πολύ μικρές για να μπορέσει να υπηρετήσει αποτελεσματικά την πατρίδα. Ετοιμαζόταν 4 χρόνια για την πολύ μεγάλη χαρά. Τη μόνη που αξίζει στο μεγαλείο της Ελλάδας :-)

    @bizwriter θεωρητικά αυτό ακριβώς κάνει η ΔΟΕ. Ορίζει τα στάνταρντς και τη διαφορά ανάμεσα στα θεμιτά βελτιώματα διατροφής και στα αθέμιτα. Τώρα, αν το κάνει καλά δεν το ξέρω.

    Δεν μπορώ όμως να δεχθω σε καμία περίπτωση τη λογική πολλών (χρόνια την ακούω) περί “νομιμοποίησης του ντόπινγκ”. Την ιδέα τη βρίσκω εν πολλοίς εξυπνακίστικη. Μιλάμε ότι θα επικρατήσει ο νόμος της ζούγκλας.

    Και προφανώς όσοι την προτείνουν δεν έχουν δικά τους παιδιά να μας πουν αν θα τα άφηναν να γίνουν αθλητές σε ένα τέτοιο περιβάλλον νόμιμης ντόπας. Όλοι κάνουν τις προτάσεις τους εκ του ασφαλούς.

    Τι θα πει “ασε τους να καταστραφούν”? Ας τους αφήσουμε τότε να μη φορούν ζώνες στα αυτοκίνητα, να τους αφήσουμε να παίρνουν ηρωϊνη, κλπ. Τέτοια κοινωνία θέλουν να έχουμε?

  18. Κωστας Says:

    Ο Μπολτ ηρθε ως φαβορι και ως παγκοσμιος ρεκορντμαν.Αλλα πριν κανει το παγκοσμιο ρεκορ(το 9,72) δεν τον ηξερε κανεις…
    Και οποιος παρακολουθουσε στιβο περιμενε απο τη Χαλκια το 2004 κατι καλο.Ισως οχι το χρυσο αλλα απο το 2002 και μετα σε ολες τις διοργανωσεις που συμμετειχε πηγαινε πολυ καλα και συνεχως βελτιονοταν…
    Επισης,εχεις καμια αμφιβολια για το οτι υπαρχουν τεραστια συμφεροντα πισω απο τους αθλητες ή για το οτι το 70-80% των αθλητων παιρνει μη ανιχνευσιμα αναβολικα (οπως το THG κ.α πριν το σκανδαλο BALCO)?

  19. Νίκος Δρανδάκης Says:

    @Κώστας η συζήτησή μας δεν αφορά στον Μπόλτ. Το σκεπτικό σου ποιό ακριβώς είναι? Προτείνεις να αφήσουμε τους δικούς μας να ντοπάρονται επειδή ντοπάρονται και οι άλλοι?

  20. Alan Dallon Says:

    κάποιο λίγοι τα λέγανε πάντως και παλιότερα αλλά φυσικά χαθήκανε μέσα στη φρενίτιδα του εθνοφτιαγμένου 98% .

    Πάντως εγώ δεν λυπάμαι καθόλου τους χορηγούς της Χαλκιά ( πρόχειρα θυμάμαι κάτι κακόγουστες διαφημίσεις για αλουμίνια ) .Ποιό τζιμάνι έχουν για διευθυντή μάρκετινγκ ;

  21. Alan Dallon Says:

    Λάθος το λινκ παραπάνω

    να το σωστό

  22. Νίκος Δρανδάκης Says:

    @Alan Dalon πολύ ενδιαφέρον κομμάτι. Δεν ήξερα ότι ο Παναγιωτόπουλος είχε κάνει μήνυση στο Συρίγο!

    Και με μάρτυρα τον κ. Σωκράτη Γκιόλια. Μάλιστα….

  23. Alan Dallon Says:

    να πώ εδώ οτι έχω σούρει τα εξ’αμάξης στην ελευθεροτυπία για τις βλακείες που κατά καιρούς γράφει , αλλά έχει και πένες σαν του Συρίγου που αξίζουν τον κόπο ( ή το 1,30 )

  24. RENA Says:

    Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι η Χαλκιά όπως και ο Κεντέρης βέβαια δεν συμμετείχαν σε διεθνή μιτινγκ, γκραν πρι κλπ. Γιατί άραγε;

  25. tzonakos Says:

    Συμφωνέις με όλα ;
    Δηλ. είσαι σίγουρος οτι ειναι σωστό να λες οτι περίμενες επι 4 χρόνια την Χαλκιά ; Οτι αν ηταν τότε 4η θα λέγαμε τωρα τα ίδια ;
    Οτι το ήξερες και δικαιώνεσαι ;
    Μα αυτο όλοι το ειχαμε φανταστεί ! Ομως μόνο εκείνη ξέρει αν πήρε η όχι ντόπες.
    Οπως και μόνο η ΔΟΕ ξέρει γιατι έσκασε αυτη η ιστορία ΤΩΡΑ και οχι πριν καιρό. Γιατι άραγε ΤΩΡΑ ;

  26. tzonakos Says:

    @ RENA … Δεν συμμετείχαν επειδή δεν τους καλούσε ο υπεύθυνος για τις διοργανώσεις. Και μάλιστα ΧΩΡΙΣ να έχουν τιμωρηθεί !
    Ενας ιδιώτης δηλ. με διασυνδέσεις στην Παγκόσμια Ομπσπονδία Στίβου και μάλλον και σε εταιρείες κλπ.
    Βγάλε συμπέρασμα.

  27. Σπύρος Ντόβας Says:

    “Ας τους αφήσουμε τότε να μη φορούν ζώνες στα αυτοκίνητα, να τους αφήσουμε να παίρνουν ηρωϊνη, κλπ”

    nai, nai,…

    “νομιμοποίησης του ντόπινγκ”.

    …kai nai!

    (to blogging apo kinito epivalei lakwnikotita. ektenestera, to vrady :-) )

  28. RENA Says:

    Ο υπεύθυνος δεν καλούσε τον χρυσό ολυμπιονίκη του Σίδνει;Μου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψω. Μιλάω για τον Κεντέρη για την εποχή πριν το φιάσκο του 2004 (όταν είχε ο δρόμος λάδια…)

  29. Alan Dallon Says:

    tzonako , εγώ λέω οτι έγινε τώρα διότι φοβούνταν τη σούπερ Φανή και θέλανε να πάρει άλλη το χρυσό διότι η άλλη φοραει ναικι και οχι αντιντας . Και λοιπόν ; Τι θες να μας πείς για αυτό ; Οτι ντοπάρονται και σε άλλες χώρες ; Άλλα νέα ;

    Μήπως οτι οι φοβούνται τη βαριά @@@@@@ του τσολιά και μας έχουν βάλει στο μάτι ; μπάααα

    είμαστε και είς άλλωστε λίγο πιο λαμ από το κανονικό

    τη τιμητική της έχει η παλιοφυλλάδα σήμερα :-)

  30. Alan Dallon Says:

    την τιμητική τους έχουν και τα λάθος λινκ

    ξανά λοιπόν

    μπααααα

    πιο λαμ από το κανονικό

  31. Νίκος Δρανδάκης Says:

    @Alan Dallon Πράγματι απολαυστικά τα κομμάτια της Ελευθεροτυπίας σήμερα.

    Όπως και στην περίπτωση της siemens, οι ξένοι ανέλαβαν να καθαρισουν τη δική μας βρωμιά…

  32. Φίλαθλος Says:

    Συγχαρητήρια για το άρθρο. Όλοι αυτοί οι οπαδοί των δήθεν Αμερικανικών συνομωσιών πρέπει να αναρωτηθούν γιατί χώρες σε διαμάχη με τους Αμερικάνους π.χ Κούβα δεν έχουν γίνει στόχος, ενώ παράγουν σταθερά μεγάλους αθλητές (ο Πεντρόσο επί 10 χρόνια έπαιρνε μετάλλια από τους Αμερικάνους στο μήκος). Η μόνη περίπτωση Κουβανού ήταν η κοκαϊνη του Σοτομαγιόρ, την οποία παραδέχθηκε και ο ίδιος.

    Σε σχέση δε με το άλλο επιχείρημα της μόδας, ότι δηλαδή “όλοι παίρνουν” θα έπρεπε να αναρωτηθούμε γιατί η Σουηδία, μια χώρα με μαζικό αθλητισμό και τεράστια παράδοση στο στίβο, δεν βγάζει καλούς σπρίντερ ενώ βγάζει σταθερά υπεραθλητές σε τεχνικά αθλήματα, η γιατί η Κλουφτ π.χ έχει ένα τόσο υγιές (και όχι “τεχνητό” σώμα). Μήπως γιατί έχουν σα χώρα και αθλήτική κουλτούρα απορρίψει το ντόπινγκ ;

    Υπάρχει καθαρός αθλητισμός, το ζήτημα είναι αν τον θέλουμε, η αν προτιμάμε τους υπεραθλητές μιας χρήσης.

  33. Φίλαθλος Says:

    Α, και μόλις έπεσε στην αντίληψή μου το http://www.miloradcavic.com/portal/

    Έτσι για να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν αθλητές με ήθος…

  34. Νίκος Δρανδάκης Says:

    Φίλαθλε ακριβώς!!! Πολύ μεγάλος αθλητής σε όλα του…..

  35. bwana Says:

    Φίλε Νίκο, πριν δώσεις εύσημα στη Δεβετζή γιατί δεν είπε βλακείες μετά την κατάκτηση του μεταλλίου της, θυμήσου λίγο ότι το 2004 είχε αφιερώσει την νίκη της στο αχτύπητο δίδυμο Θάνου-Κεντέρη. Οι λοιποί χασομέρηδες ας συνεχίσουν να ψάχνουνε περθένες στα πορνεία… Καλημέρα σας!

  36. Σ.Κ. Says:

    Ο ντοπέ αθλητής είναι σαν τον κλέφτη της τράπεζας. Θέλει τα πολλά λεφτά χωρίς κόπο.

    Κι εγώ την περίμενα την Χαλκιά κι άλλοι πολλοί. Κράτα μικρό καλάθι όμως και για τους υπόλοιπους γιατί ποτέ δεν ξέρεις…

  37. Στέλλα Says:

    Από τι στιγμή που η εθνική υπερηφάνεια αναζωογονείτε από τα μετάλλια και τα κίνητρα της πολιτείας είναι τέτοια , χαζοί είναι να μη τα πάρουν … αυτό κάνανε και οι αρχαίοι έλληνες.
    Πρωτάκουστο οι έμποροι ναρκωτικών ( και άλλων ουσιών ) ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΥΝΟΪΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ δίνοντας τους χρήστες ( τα θύματα του συστήματος που καταστρέφονται στο φινάλε και οι άλλοι κονομάνε εκ του ασφαλούς χωρίς καν να τα δοκιμάσουν ). Αυτό μόνο η WADA το κάνει νομίζω παγκοσμίως και κανένας άλλος (θυμίζω την υπόθεση Balko-Βίκτορ Κόντε) …. WADA= ντόπινγκ = ΔΟΕ

    Είναι εκνευριστικό να ακούω ότι τα μετάλλια τα πήραν με της ουσίες και μόνο
    έγινε και σκληρή δουλειά .
    αν κάποιοι προσπαθούν να νιώσουν μεγάλοι μειώνοντας αυτούς που έχουν πετύχει κάτι τους λείπαμε απλά αν όλοι αυτοί μπορούσαν κει χαν τις δυνατότητες το ίδιο θα κάνανε μακάρι ο θεός να μας είχε πλάσει αλλιώς

  38. Στέλλα Says:

    hi

  39. Φίλαθλος Says:

    Αυτή η άποψη περί συνεργατών της αστυνομίας είναι δυστυχώς κρατούσα στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν είναι κατάλοιπο της Τουρκοκρατίας ή του εμφυλίου, αλλά τη θεωρώ λάθος.

    Ο κάθε πολίτης ΟΦΕΙΛΕΙ να καταγγέλει εγκλήματα. Σχετικά με τον Κόντε, μερικά στοιχεία για το Αμερικανικό σύστημα. Η εισαγγελεία στην Αμερική μπορεί να κάνει συμφωνίες με εγκληματίες. Η συμφωνία είναι ότι ο εγκληματίας θα παρέχει πληροφορίες για συνεργούς, άλλες εγκληματικές πράξεις κλπ, και η εισαγγελεία θα α) μειώσει το κατηγορητήριο ή/και β) θα προτείνει μειωμένη ποινή. Ο δικαστής είναι όμως αυτός που αποφασίζει για την ποινή. Στην πράξη συνήθως (αλλά όχι πάντα) δέχεται την πρόταση της εισαγγελίας. Ο Κόντε έχει ήδη καταδικαστεί και αν δεν έχω κάνει λάθος έχει εκτίσει την ποινή του.

    Σήμερα ο Κόντε είναι ένας πρώην κατάδικος, ο οποίος τυχαίνει να είναι και ένας από τους καλύτερα καταρτισμένους ανθρώπους στον κόσμο σχετικά με το ντόπινγκ. Γιατί είναι κακό που τον χρησιμοποιεί η WADA ;

  40. Στέλλα Says:

    ΑΡΙΣΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΟΙ ΑΛΩΣΤΕ.
    Η ΔΟΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΤΟΠΙΝΓΚ άλλο πράγμα είναι ο αθλητισμός να μην τα συγχέομε.

    Οι έμποροι ναρκωτικών δεν έχουν καμία ηθική σκοτώνουν απλά για να κυκλοφορούν με λιμουζίνες τη με κάνει να πιστεύω ότι ο Κόντε δεν έχει θυγατρική εταιρία σε άλλη χώρα με ποιο χαλαρό νομικό πλαίσιο και είναι εκεί απλά να μαθαίνει και να παραπλανεί η ακόμα να αποφασίζει ανάλογα με το πώς κινείτε η επιστήμη τη θα θεωρείται νόμιμο και τη όχι για τους αθλητές με γνώμονα το συμφέρον της ομάδας που εκπροσωπεί.

    αυτό για την αστυνομία το είπα μεταφορικά αναφερόμενο στο ρόλο της WADA

    αυτό <<<<>>>
    δεν το κατάλαβα

  41. zaphod Says:

    Εξαιρετικό ποστ, συγχαρητήρια!

Trackbacks/Pingbacks

  1. [...] που πήρε το χρυσό (βιντεάκι που το είδα στο post του Nylon) και που κι εγώ ήμουν εκεί, χάρηκα τόσο πολύ, [...]

Το σχόλιο σου

CommentLuv Enabled